7 de gen. 2011

Facebook torna a censurar, ara a Jan van Breda

La xarxa social a Holanda ha eliminat diverses fotos d'una macro-festa homosexual d'Any Nou. Les imatges mostraven a persones del mateix sexe besant-se i en posicions massa explícites. El seu "alt contingut eròtic" va provocar la decisió del portal, segons publica el periòdic holandès 'De Volkskrant' .

Les imatges van ser realitzades en una festa popular pel fotògraf professional, Jan van Breda, que les va penjar en el seu compte.

El fotògraf conta que no solament van suprimir les fotos, sinó que també (en poca estona) va ser bloquejat el seu compte

El compte Jan van Breda a Facebook

"Poc després que pengés les fotos en el meu perfil, em va resultar impossible accedir a elles. A continuació vaig rebre un missatge de correu electrònic, en el qual em comunicaven que el meu compte de Facebook havia estat bloquejada", va explicar Van Breda.

"Sense adonar-se, al final, m'han fet una publicitat, gratuïta, formidable", sentencia el fotògraf.

Jan van Breda és conegut en els cercles gais d'Holanda per les seves fotos, realitzades freqüentment en festes d'homosexuals.



Web oficial de Jan Van Breda

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada