30 d’ag. 2010

La detenció de La Barbie

Ricardo Ravelo / Proceso

MÈXIC, D.F., 30 d'agost (apro).- La Policia Federal confirmà avui la detenció d'Edgar Valdez Villareal, conegut com La Barbie, un dels narcotraficants més buscats del país, qui treballava per a l'organització dels germans Beltrán Leyva.

La captura es va realitzar a través dels operatius realitzats des de les primeres hores d'aquest dilluns a Cuernavaca, Morelos --on el capo tenia el seu centre operatiu—i a Toluca, Estat de Mèxic, on van ser revisades diverses cases que pertanyien a l'organització criminal per a la qual servia La Barbie... Llegir més

- "Cop d'alt impacte" la captura de La Barbie: Poiré
- Després de la vacant criminal
- Acapulco, el vedat de poder de La Barbie

Àudio: Narcocorrido de La Barbie

Autor: Roberto Tapia



Lletra completa del corrido de La Barbie:

Se oyen rumores por ahí
que según me andan buscando
por mis negocios prohibidos
y porque soy muy bragado
es que para este negocio
tienes que ser aventado.

Por apodos soy la Barbie
por los contras muy temidos
y por allá en Sinaloa
por los jefes soy muy querido
es que traigo la camisa bien puesta
y también al tiro.

Estoy muy agradecido
también me siento orgulloso
de ser parte del cartel
más grande y más poderoso
Culiacán estoy contigo
siempre lo digo gustoso.

Apreciado por el Mayo
por el Mochomo y el Chapo
Arturo Beltrán lo quiere como si fuera su hijo
5-7 mi plebada ténganme listo el comando.

Lo conocen por el Tigre,
por la Muñeca y Muñeco
hombre de muchos apodos
también de mucho cerebro
pero pa que no se enreden
Barbie díganme primero.

Para la mafia valor,
pal enemigo balazos
pal cerebro es el negocio
pa las mujeres mis brazos
el costal pa los billetes
Colombia pal polvo blanco.

Apreciado por el Mayo
por el Mochomo y el Chapo
Arturo Beltrán lo quiere como si fuera su hijo
5-7 mi plebada ténganme listo el comando
.


Més noticies relacionades:

Cau La Barbie; versió de que seria testimoni protegit de la DEA
Delega EU a narcos la política migratòria: The New York Times

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada