2 de jul. 2010

18% d'IVA a MOVISTAR amb efectes retroactius

A dia d'avui, 2 de juliol de 2010 he rebut la factura del telèfon. No és que pagui gaire, ja que procuro donar el mínim negoci possible a aquesta colla. Ara bé, per poc que sigui, quina ha estat la meva sorpresa en llegir que la quantitat ha augmentat un 2% de la passada facturació, o sigui, passa d'un 16% d'IVA a un 18%, en fi, ja se sap, governs i governants socialistes neoliberals ens han portat cap ací per ordre dels seus amos, siguin BM, FMI, OMC... (tots ells molt demòcrates).

Aquesta no és la queixa, sinó que l'emprenyada ha sigut quan he vist que s'aplicava a una facturació la qual anava del dia 18 de maig a 17 de juny hi consta la pujada d'IVA. Evidentment hom pensa que una vegada més ens foten el pel, agafa una emprenyada, truca a una màquina que no va massa afinada ja que no entén gairebé res del que li dius i tres hores més tard, atèn una senyoreta que amablement i sense entendre un borrall de català, comença a comprendre que estic emprenyat per raons de disconformitat en la facturació. El periple continua, ara cap el departament de facturació, estalvio allargar-me en tot el periple per no estendre'm massa. Una altra amable senyoreta diu que a la part de abaix de la factrura diu:

“Movistar informa:

Benvolgut client. Li informem que a partir de l'1 de juliol entren en vigor el nou tipus impositius de l'IVA, establerts en la Llei de Pressupostos Generals de l'Estat (Espanyol) per l'any 2010. Així mateix li comuniquem que el tipus d'IVA aplicables al serveis de telecomunicacions és el vigent en el moment en què és exigible l'import de la factura (Llei IVA 37/92)”.

O sigui que l'amable senyoreta ve a dir que el govern els autoritza i permet fer aquesta pràctica, en lloc de facturar abans del dia 1 de juliol, doncs facturar a partir de l'1 de juliol per tal d'així poder carregar un 2% mes en la facturació del producte venut abans de la data, o sigui apliquen l'IVA de manera retroactiva. A sobre, diu que la truqui d'aquí uns dies per tal de veure com s'ha resolt el “meu, parte de insidensias”. Ho farem, i més ara que crec haver trobat la manera de que surti gratuïta la trucada (al final de document s'adjunta com trucar de manera gratuïta podeu fer la prova, funciona!)

A la conclusió que hom arriba es que aquí hi ha una colla de “mangantes” o bé queda clarament demostrat que el govern beneficia l'empresa privada a més de permetre'ls pràctiques poc netes, de no ser així, algú ens estafa. Ara caldrà veure com arriben les factures de llum, aigua, gas... si tot és retroactiu o l'amable senyoreta tot encobrint una presumpta estafa m'ha fotut el pel i els quartos.

Serà que aquesta pràctica es generalitzarà?

L'ombra
__

Mensajes de texto.

Sabías que cuando respondes un mensaje de texto y la otra persona tiene otra compañía de móvil distinta estás pagando un sms más de cuatro veces más caro? Porque cuando uno aprieta "RESP" desde el sms q te mandaron, estás usando el servidor (o sea la empresa) de tu remitente. Entonces en vez de pagar 15 céntimos pagas entre 52 y 58 cent..

Para evitar esto lo que tienes que hacer es mandarle un MENSAJE NUEVO y NO RESPONDER DESDE EL QUE TE MANDARON. Así siempre te sale 15 cent.

Es importante que esto se sepa, porque es una estafa a nivel mundial y nadie lo dice.


Telefonos de información.
Habrás visto anuncios en televisión y otros medios, de Telefónica y de otras compañías.

En concreto, el número de Telefónica es el 11888y llamar al mismo tiene un coste de 1 EURO por llamada. Pues bien, la opinión pública debe saber que, por ley, Telefónica está obligada a dar ese mismo servicio a través del 11818 por sólo 0,35 euros, como lo daban antes en el 1003.

Naturalmente, se cuidan muy mucho de no publicitarlo.
Apunta: 11818 (para memorizar: 1-18-18)

Tú mismo puedes comprobarlo llamando a ambos números y escuchando la grabación con el coste de llamada que dan al principio.

Nota: Lo más curioso de todo es que el 11818 es gratuito si llamas desde una cabina telefónica. Si no, haced la prueba.

¡REENVIADLO PARA QUE NO SIGAN ESTAFANDO¡

Respecto a los números 901 y los 902:

Los teléfonos que empiezan por 901y 902, que como sabréis, cada vez son más usuales y tu operador te factura aparte, aunque tengas contratada una tarifa plana para llamadas a FIJOS nacionales

(comprobadlo en tus facturas).

Hay que saber que la 4ªcifra indica el nivel de la tarifa. (Su coste)

Así un 901 0xx xxx indica la tarifa más barata (unos céntimos de coste),

un 901 9xx xxx indica la tarifa más alta. (Que suele tener un
coste de 3 € ó más)

La excepción está en los números que comienzan por 900 que son de llamada gratuita.

Como cualquier entidad que haya contratado una línea 901 ó 902 ha tenido que abonarse previamente a un número de teléfono normal, que habitualmente empieza por el código de la provincia, hasta completar 9 dígitos y al cual se vincula el servicio 901 ó 902 Pues bien, tú puedes llamar al 901 xxx xxx ó 902 xxx xxx, (que se te facturará aparte cada vez que llames), o bien marcas el teléfono vinculado, que te va a atender EXACTAMENTE igual que el otro, pero si tienes
contratadas las llamadas locales, provinciales y nacionales gratis (tarifa plana), esta llamada NO se te facturará aparte.


PARA LOCALIZAR LOS NÚMEROS VINCULADOS

Toma nota de esta dirección: http://www.nomasnumeros900.com/ . Una vez dentro, en la parte de abajo hay unos campos de enlaces, pincha en: ADSL o LLAMAR GRATIS. Vete a la izquierda de la pantalla y pincha en el grupo al que esté vinculada la entidad a la que quieres llamar.

Verás que aparece el número 901 xxx xxx ó 902 xxx xxx al que quieres llamar y justo al lado te aparece el número vinculado... ¡que es el que tienes que marcar! Está más que probado, y funciona
perfectamente.

Ahí van los teléfonos de algunas entidades 'importantes':


_______________PAGANDO______SIN PAGAR

ADSL TELEFONICA (902 357 000) __ 91 707 74 60
MERCADONA:____ (902.350.200)__ 96 388 33 28 - 96 388 33 28
EL CORTE INGLÉS: (901.122.122)___ 91 724 36 99 - 91 724 36 99
RENAULT:______ (902.350.200) __ 93 488 37 27 - 93 488 37 27
ING: ___________(901.105.115)___ 91 634 92 22 - 91 634 92 22
LA CAIXA:_______ (902.334.334)__ 93 495 39 98 - 93 495 39 98
UNICAJA:_______ (902.246.246) __ 95 207 62 63 - 95 207 62 63
BANC SANTANDER: (902.242.424)__ 91 709 85 20 - 91 709 85 20
CAJA MADRID:___ (902.102.010)___ 91 334 93 00 - 91 334 93 00
LÍNEA DIRECTA:__ (902.321.321)___ 91 807 20 00 - 91 807 20 00
MAPFRE: _______ (902.136.524)___ 91 581 63 00 - 91 581 63 00
ZURICH:________ (902.330.533) __ 93 267 10 20 - 93 267 10 20
TELE 2:_________ (902.998.877) __ 80 076 07 70 - 80 076 07 70
MOTOROLA:_____ (902.202.302 )__ 91 413 89 93 - 91 413 89 93


ESPERO QUE OS SEA ÚTIL. No seáis egoístas, reenviadlo, hará que se beneficien todos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada