Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris 20J Aturem les retallades. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris 20J Aturem les retallades. Mostrar tots els missatges

15 de jul. 2011

Barcelona. Manifestació: 20J Aturem les retallades!

Dimecres 20 de juliol a les 19hs.


La marxa començarà a Plaça Catalunya a les 19h passant per la Borsa de Barcelona i l’edifici de Foment. Acabarà al Parlament de Catalunya on es realitzarà una assemblea general contra les retallades i per debatre futures mobilitzacions per a l’endemà, 21 de juliol, dia en que s’aprovaran les retallades.

* Accions
 descentralitzades als 
barris 
 i 
municipis
, al 
matí
, 
possibilitat 
de 
coordinació
 entre 
aquestes (Acta).
* Manifestació
 a 
la 
tarda.: 19h Plaça Catalunya.
* Assemblea 
multitudinària, 
en acabar la manifestació davant el Parlament on es 
decidirà què fem el 21.

-:-

El passat dia 15 de juny es van començar a debatre al Parlament de Catalunya els nous pressupostos de la Generalitat per a l’any 2011 i 2012. Amb l'agreujament de la crisi, la classe política havia de triar entre retallar els drets socials de la ciutadania o seguir afavorint el benefici empresarial i de la banca i, un cop més, han triat les retallades socials, que carreguen sobre nosaltres la sortida d’una crisi que no hem creat.

Indigna’t, signa, mobilitza’t! Juntes i junts ho podem fer!

Ajuda'ns a recollir signatures, descarrega't AQUÍ el full.

Per més informació:

ATUREM LES RETALLADES!!!

Manifestació: 20J Aturem les retallades