Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Blackfire. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Blackfire. Mostrar tots els missatges

27 de nov. 2009

Embosquen i “acrivellen” a tirs a Mariano Abarca Roblero, líder antiminer a Chiapas

Embosquen i “acrivellen” a tirs a líder antiminer a Chiapas
Fredy Martín Pérez./Observatorio Ciudadano 2009.11.27


Chicomuselo, Chis; 27 de novembre.- Mariano Abarca Roblero, un dirigent y membre de la Red Mexicana Antimenería (REMA), del municipi de Chicomuselo, fou abatut a tirs d'arma de foc, per un desconegut, van informar fonts oficials

Els fets van ocórrer cap a les 19:45 hores, quan Abasta, es trobava en la capçalera municipal de Chicomuselo i un home es va apropar per a atacar-lo amb un arma de foc, per a després fugir.

Minuts després que Abasta Roblero, que va estar retingut del 17 al 25 d'agost, a Tuxtla Gutiérrez, d'acord a l'esbrinament previ 033/FS10/2009, va ser traslladat immediatament a la clínica de la Secretaria de Salut (SSA) de Frontera Comalapa par a la seva atenció.

No obstant això, a les 20:30 hores, Abasta Roblero va perdre la vida en la clínica de la SSA de Frontera Comalapa.

Dijous passat, el membre del Moviment Popular de Resistència, va responsabilitzar a un treballador de Blackfire, d'haver-lo amenaçat de mort, pel que va demanar la protecció de la justícia.

A principis d'agost de l'any passat, l'empresa Blackfire, va interposar una demanda a nom de l'empresa, en contra d'Abasta Roblero, pels delictes d'associació delictuosa, delinqüència organitzada, atacs a les vies de comunicació, danys al patrimoni de la col•lectivitat i de l'estat.

Llegir mes:
http://escrutiniopublico.blogspot.com/2009/11/emboscan-y-acribillan-tiros-lider.html


En fi, que en aquests moments abans de tancar l'edició acaba d'arribar la noticia. L'estiu passat, metre el tenien pres, ens hi vam trobar de ple i sabem el que es va lluitar per alliberar-l'ho... que la seva mort és molt dolguda i amb un atac de ràbia i impotència només ens queda dir: Blackfire, ASSASSINS! així us mengéssiu tot l'or, la barita i el cianur amb que contamineu les aigües del Grijalva, i així rebentéssiu d'un mal de ventre i no tiguéssiu res més per portar a la boca.
Mariano, descansa en pau

L'ombra (molt enrauxada)
PS. Interessentar recuperar la memòria d'aquest post: L'or de Chiapas