L'ombra de l'atzavara
Coses: D’aquí i d’allà
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
antimperialisme
.
Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
antimperialisme
.
Mostrar tots els missatges
4 d’ag. 2010
Mesclat - Corrandes Colonials
Au, amunt!
Que l'imperi espanyol, per fi se'n va a fer punyetes!
Ai adéu, Espanya adéu, ja marxem fotem el camp, que ara és l'hora de ser lliures!
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)