Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Movistar. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Movistar. Mostrar tots els missatges

22 de juny 2011

Anonymous convoca un atac DDoS contra Telefónica i Movistar per diumenge

El col.lectiu de internautes Anonymous ha decidit incloure entre els seus objectius a l'empresa espanyola Telefónica. Per això, ha programat un atac informàtic contra les webs de Telefónica.es i Movistar.es per aquest diumenge 26 de juny.

Segons informa el portal bandaancha.eu, l'acció es coordinarà a través del canal d'IRC # OpTelefonica.

En un vídeo penjat a YouTube, el col.lectiu assegura que actuarà "en contra dels grans de les telecomunicacions", i en concret apunta a Telefónica "per la seva política d'acomiadaments massius i la seva censura sobre la informació".



Aquest és el text íntegre del comunicat de Anonymous:

A causa dels esdeveniments dels últims mesos, fem una crida a actuar en contra dels grans de les telecomunicacions, en aquest cas Telefónica, "per la seva política d'acomiadaments massius i la seva censura sobre la informació".

Aquest 26 de juny ens farem escoltar a tot el món. L'atac serà de grans dimensions creant el caos a tota la xarxa.

Ciutadans, necessitem el vostre suport. Donem suport a la llibertat d'expressió i la censura és la major abominació que podria existir. Defensem els nostres ideals i pensaments. No siguis participi de les injustícies.

Amics, continueu amb les protestes a la xarxa. No ho oblidis, és un compromís de tots perquè en la unió està la força

Font: EcoDiario.es