Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Patagonia. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Patagonia. Mostrar tots els missatges

8 de febr. 2010

Patagonia: Pescadors bloquegen terminal de Repsol per contaminar

Des de fa una setmana pescadors de Caleta Olivia ( Patagonia Argentina) es movilitzen amb les seves barques de "la flota amarilla" bloquejant la monoboia d´exportació de petroli TERMAP. Denuncien que Repsol-YPF i Pan American han dinamitat el subsòl marí fent prospeccions sísmiques i la pesca ha desaparegut.
Llegir més..
Repsol Mata
Momentos de tensión en la monoboya de Caleta