11 de nov. 2013

Anglada defensa al candidat de PxC a Reus imputat per un delicte de racisme

Josep Anglada: «Cap associació islamista no ens taparà la boca»

Josep Anglada i Albert Tafalla

 Nació Digital, 09/11/2013

El líder de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada ha sortit al pas per donar el seu suport a Albert Tafalla, el candidat de PxC a Reus en les últimes eleccions, que ha estat imputat després que l’associació Watani Ciudadanos por la Convivencia y el Desarrollo de Reus el denunciés per una campanya electoral «racista» . Anglada s’ha referit a aquesta denúncia com un «nou intent de censura i de persecució política per part de l'advocat musulmà Hilal Taku», president de l'associació Watani, i confia que aquesta denúncia serà un nou «fracàs, com ja ho va ser quan la Generalitat va presentar una denúncia contra PxC per aquest mateix motiu, i va quedar arxivada pel jutge».

Anglada ha aprofitat per criticar, d’una banda, l’associació islàmica i «la progressiva interferència dels islamistes en la nostra societat:no només no s'adapten sinó que a més pretenen que les nostres lleis s'ajustin als seus desitjos i capricis», explica. De l’altra, ha carregat contra el que qualifica de «partits de la casta», els quals «estan contínuament citats als tribunals per aclarir les seves permanents estafes, finançaments il·legals i robatori de diners públics», mentre que PxC, a parer seu, està citada als tribunals «per defensar els de casa».

Albert Tafalla
-.-
Asegura que 'ninguna asociación islámica nos tapará la boca'

Diari de Tarragona 11/11/2013

, Josep Anglada, líder de
Plataforma per Catalunya
El líder de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, ha defendido públicamente al candidato de este partido en Reus durante las últimas elecciones municipales, Albert Tafalla, quien ha sido imputado por el Juzgado de Instrucción número 3 de Reus por una campaña electoral de corte presuntamente racista. Tafalla fue denunciado por el abogado Hilal Tarkou, presidente de la asociación Watani Ciudadanos por la Convivencia y el Desarrollo, por un supuesto delito de racismo e incitación al odio, a consecuencia de la propaganda electoral utilizada por PxC en las municipales.

Anglada ha manifestado «todo mi apoyo a Albert Tafalla, nuestro valiente candidato en Reus. Es un orgullo que las denuncias que se presentan contra nosotros sea por defienden a a gente de casa, mientras todos los partidos de la casta están continuamente citados en los tribunales para aclarar sus permanentes estafas, financiaciones ilegales y robo de dinero público».

Sobre la denuncia, Anglada asegura que «es un nuevo intento de censura y de persecución política por parte del abogado musulmán Hilal Tarkou. Pero será un nuevo fracaso, como ya lo fue cuando la Generalitat presentó un denuncia contra Plataforma per Catalunya por ese mismo motivo, y quedó archivada por el juez».

Para el líder de PxC «en el fondo, esta actitud por parte de Tarkou indica algo que extremadamente peligroso, la progresiva interferencia de los islamistas en nuestra sociedad. No sólo no se adaptan sino que además pretenden que nuestras leyes se ajusten a sus deseos y caprichos. Con nosotros están muy equivocados. Estamos aquí para defender a los catalanes de esta invasión demográfica e ideológica que es el islamismo. Nadie nos va a callar, y mucho menos Tarkou».


-.-

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada